„Našu českú kozmetiku sama skúšam, vďaka tomu poznám presne jej účinky, "pochvaľuje si Veronika Gebauerová zo zákazníckej podpory.

Veronika Gebauerová posilnila NAFIGATE Cosmetics tím len nedávno. S produktmi, značkou a filozofiou sa ale zžila na prvé vyskúšanie. Zistite, čím si Veroniku zo zákazníckej podpory česká kozmetika získala.  

banner-blog-A-VERONIKA-SLO

Ako ste značku a prípravky vnímala pri prvom kontakte?

Od narodenia syna, respektíve od tehotenstva, som sa začala zaujímať o prírodnú kozmetiku a kozmetiku, ktorá najmenej zaťažuje telo. Preto som bola rada, že NAFIGATE kozmetika je bez parfumácie, parabénov a škodlivých látok. 

 

Čo vás najviac na prípravkoch prekvapilo?

Že si ich firma sama vyrába a skúša. A k tomu ešte u nás v Českej republike.

ODPOVĚDI NA NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY ZÁKAZNICKÉ LINKY

„V čase, keď som sa začala ako násťročná líčiť, som chcela o kozmetike zistiť viac. Ale sústredila som sa iba na dekoratívnu kozmetiku. V mladosti mi prišlo úplne zbytočné používať krémy na tvár.”

 

A aký vzťah ste mali a máte k vede?

Veda je pre mňa veda ????.  

 

Aký najbláznivejší zážitok zo zákazníckej podpory máte?

Občas sa stáva, že muži po telefóne flirtujú a pozývajú na rande. Väčšinou to ale tak bláznivé nie je. Často počujem osobné príbehy, trápenia a zážitky zákazníkov, takže som taká terapeutka na telefóne. Vážim si to, že sa mi ľudia zveria a som rada, že im dokážem pomôcť.

ODPOVĚDI NA NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY ZÁKAZNICKÉ LINKY (1)

„Keď volajú zákazníci, že si nevedia s niečím rady alebo urobili niečo zle, upokojím ich a požiadavky vyriešim. Je príjemné na konci hovoru počuť spokojného a pokojnejšieho človeka.“

Čo môžu ľudia čakať, keď zavolajú na zákaznícku linku?

Že s nimi bude hovoriť niekto, kto sa pokúsi odpovedať na všetky ich otázky a požiadavky ohľadom NAFIGATE. Spoločne zvládneme situácie, kedy si nevedia rady s nákupom, potrebujú upraviť objednávku alebo majú otázku na konkrétny produkt.  

 

Riešite všetky otázky hneď alebo voláte zákazníkom neskôr?

Pokiaľ si musím informácie dohľadať alebo zistiť, nedržím zákazníka na telefóne a volám späť. Je to komfortnejšie pre obe strany.  

 

Ktoré otázky sa opakujú?

Opakovane chcú zákazníci poradiť s používaním prípravkov. Trebárs ako kombinovať séra s krémami, prípadne či zvoliť kyselinu, alebo Anti-Aging.  

 

A aké sú správne odpovede?

Kozmetiku odporúčam priamo k ich typu pleti či s ohľadom na konkrétny problém. Kombinácia sér a krémov je možná, dokonca pre maximálny efekt žiadúca.

 ODPOVĚDI NA NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY ZÁKAZNICKÉ LINKY (2)

Veronika na otázky najčastejšie odpovedá cez e-mail alebo chat na webe. Cez telefón obvykle rieši otázky ohľadom objednávok.

V poslednej dobe máte v ponuke nové produkty, podieľali ste sa na ich testovaní?

Zatiaľ som mala možnosť testovať odličovací olej, ale už pracujeme na výrobe ďalšieho prípravku, tak sa teším na ďalšie nové testovanie.

 

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií tu.